**Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliğinin 4.4. maddesi gereği Üniversitemiz Akademik Teşvik Komisyonunca hazırlanan "Akademik Teşvik Uygulama Takvimi" aşağıda verilen tablodaki gibidir.
1-15 Ocak 2016 |
Öğretim elemanlarının kadrolarının bulunduğu bölüm/anabilim dalı başkanlıklarına başvurusu |
18-26Ocak 2016 |
Üniversitemiz birimlerinde kurulan ön inceleme heyetleri tarafından sunulan belgelerin incelenmesi |
27-29Ocak 2016 |
Ön inceleme heyetleri tarafından teşvik almaya hak kazananların liste ve evraklarının nihai karar için akademik teşvik komisyonuna gönderilmesi |
1-4 Şubat 2016 |
Akademik teşvik komisyonu tarafından teşvik başvurularının değerlendirilmesi |
5 Şubat 2016 |
Teşvik almaya hak kazanan öğretim elemanlarının üniversite web sayfasından ilan edilmesi |
5-10 Şubat 2016 |
İlan edilen Komisyon kararlarına ilişkin itiraz ların alınması ve senatoda karara bağlanması |
11 Şubat 2016 |
Teşvik almaya hak kazanan öğretim elamanlarının listelerinin ödeme yapılabilmesi amacıyla birim muhasebe yetkililerine bildirilmesi |
· Başvuruda, akademik faaliyetlere ilişkin YÖK akademik Teşvik Yönetmeliği akademik özgeçmiş sistemi Başvuru işlemleri (http://ozgecmis.yok.gov.tr/)adresinden başvuruya esas YÖKSİS’ten alınan çıktı ile birlikte akademik faaliyetlere ilişkin belgeler sunulmalıdır. · Başvuru sahibinin yazar olarak yer almadığı 2015 yılı içinde alınan atıflar indekslerde ise ilgili indeksten alınan çıktı, indekste yer almıyorsa atfın yer aldığı yayının ilk sayfası, atfın yer aldığı sayfa çıktısı alınarak başvuru evraklara eklenmelidir. · Komisyon kararlarına karşı ilan tarihinden itibaren beş işgünü içinde senatoya itiraz edilebilir. Senato itirazlar hakkında itiraz süresinin bittiği tarihten itibaren beş işgünü içinde karar verir. İtiraz sonucunda senatonun vereceği kararlar kesindir.
AKADEMİK TEŞVİK KOMİSYONU |
**İlgili yönetmeliğe ulaşmak için TIKLAYIN...